piątek, 13 grudnia 2013

~Prolog~

                                                                  *Jade*     








 Wyjęłam zeszyt z szafki i zaczęłam pisać kolejną zwrotkę mojej piosenki. 

Who says?

Who says you're not perfect?
Who says you're not worth that?
Who says you're the only one that's hurting?  


Kocham to robić. Pisanie piosenek to dla mnie wszystko. Chwyciłam gitarę i zaczęłam na niej grać w wymyślony przeze mnie rytm. Nagle do pokoju wparował Mason z papierosem w ręku.

- Zamkniesz się? - burknął do mnie

- To też jest mój dom Mason.
- Zamkniesz tą mordę albo pożałujesz. - wrzasnął, trzasnął drzwiami i poszedł. 

Dlaczego on mnie nienawidzi? Co ja mu zrobiłam? Podeszłam do lustra i spojrzałam na siebie. Piękna to ja nie byłam. Lewą ręką podwinęłam rękaw prawej i ujrzałam tak kilka czerwonych kresek. Nie to nie kot. Musiałam to zrobić. Nie wytrzymuję tego. Nie mam ochoty żyć.


- Jade! - usłyszałam Masona - chodź tu dziwko!

Ruszyłam do jego pokoju. 
Weszłam i zobaczyłam jego 'kumpli'.
- Chuck chce się zabawić. - powiedział Mason
- I? Co mnie to?
- Z tobą, kochanie - dodał Chuck
- Ale.... - powiedziałam, a po policzku spłynęła mi łza. 
- Chodź tu. - dodał i pokiwał palcem. 

Podeszłam. Co innego mogła zrobić? Inaczej Mason cały czas by mnie szantażował. Byliśmy sami w domu. Ciotka wyjechała. Zajebiście. Zaczął mnie dotykać. To było obrzydliwe. Miał pewnie około 20 lat a ja.... 16. Nienawidzę swojego życia. Pomocy. 
Czy zastanawiałeś się kiedyś jak będzie wyglądać Twoje życie? Ile razy ktoś powie Ci "Dziękuję, że jesteś"? Ile razy utwierdzisz się w przekonaniu, że niektóre wybory były słuszne? Ile przeżyjesz niepowodzeń? Ile razy się na kimś zawiedziesz? Bo przecież życie to nie tylko zaufani przyjaciele i rodzina. Na świecie są też ludzie, którzy zrobią wszystko, żeby było nam źle. Na przykład Mason. Żebyśmy poczuli się samotni. Tacy ludzie nie są warci naszej uwagi. Ich hobby to wyrządzanie innym krzywdy, a na takich szkoda słów, energii i czasu. Miłość i radość prowadzą przez życie kolorowymi ścieżkami, lecz w pewnym momencie zjawia się czarna kredka i zmienia kolor życia. Wtedy najważniejsze jest to, żeby się nie poddawać. Żeby mieć pewność, że będzie dobrze, nawet wtedy, gdy wydaje nam się, że gorzej być nie może. A jeśli nie chcesz uwierzyć, że będzie lepiej, to uwierz w to, że jesteś na tle silny, że przezwyciężysz to zło, które Cię dotknęło.





--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jest prolog :3
Chcesz być informowana/ny o nowych rozdziałach?
Podaj swojego tt w komentarzu
Piszcie do mnie na tt jak macie pytania @ Alicja_Diana_  

<3


                                         CZYTASZ=KOMENTUJESZ







2 komentarze: